Doa Kami Pagi Ini

Doa Kami Pagi Ini. Mari kita sama-sama berdoa dan berpagi-pagian agar rezeki kita melimpah ruah dan ada bahagian kita untuk hari ini. Ingatlah bahawa Allah bagi-bagikan rezekiNya di pagi hari iaitu selepas subuh kepada sesiapa yang dikehendakiNya. Maka siapakah mereka yang bertuah itu? Iaitu orang yang tidak tidur semula selepas subuh, sebaliknya keluar mencari rezeki, bertebaran di atas muka bumi seperti burung.
Doa Kami Pagi Ini

Doa Kami Pagi Ini

Ya Allah Ya Tuhan Kami, aku memohon kebaikan di hari ini, sepanjang hari ini dan setelahnya. Aku berlindung kepadaMu dari keburukan hari ini dan setelahnya. Jadikanlah permulaannya kebaikan, pertengahannya kejayaan dan penghujungnya adalah kebahagiaan. 

Aamiin ya robbal 'alamiin
#Penafian:❤:
Gambar, artikel ataupun video yang ada di dalam blog ini ada sesetengahnya yang diambil dari pelbagai sumber media lain. Hak Cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber tersebut. Jika timbul masalah mengenai perkara ini, anda boleh menghubungi saya di Contact Me. Artikel dan catatan adalah ulasan serta pendapat peribadi saya berdasarkan persekitaran, pengalaman dan pengetahuan. Kesilapan (jika ada) adalah khilaf saya dan mohon dimaafkan.

Post a Comment

Previous Post Next Post
"

Connect With us

"
close